2000 GFC followers :D

Thank you!
I just noticed that Beauty by Miss L has 2000 GFC followers. I know that GFC ain´t that important anymore, but still it is nice to see follower numbers slowly grow :) 
THANK YOU all!

And because of this lovely number I will do another giveaway very soon ;)
But until that you can still enter my Blogiversary Giveaway which closes tomorrow :)


Märkasin just, et märkamatult on Beauty by Miss L blogil täitunud 2000 GFC jälgijat. GFC ehk siis Gogole Friend Connecti jälgijate arv küll enam nii oluliseks ei peeta, ent olen siiski õnnelik, et natuke rohkem kui 3 aastaga jõudnud nii suure numbrini :)
AITÄH TEILE!

Ning sellise ilusa numbri tähistamiseks tuleb kohe kohe varsti uus loosimine. Seni aga osalege kindlasti mu blogi 3.sünnipäeva loosis ning samuti on käimas loosimine Facebookis.

Follow me on Bloglovin´/ GFC/ Twitter/ Facebook/ Instagram/ Google+/ Email


Comments