So this is a short review of the L´Oreal Elvital Arginin Resist X3 hair care products. I have used L´Oreal Elvital Arginin Resist X3 shampoo, conditioner and hair mask for three months. I won these from FB (again :P)
These products are promised to reduce hair loss and make weak hair stronger.
My opinion about these products:
What I like about them
- When I first started using the shampoo and the conditioner then the scent of them reminded me some other L´Oreal Elvital shampoos and conditioners that I used to use years ago. Oh sweet memories :P
- the shampoo lathers well
- the conditioner and the hair mask are quite thick and it is easy to spread them on hair
- conditioner leaves my hair soft and easy to comb
- hair mask leaves my hair moisturised and easy to comb
- hair loss stopped after using these products for couple of weeks, BUT I cannot be sure if the reason for this are these products or the Cutrin Bio+ Energen Shampoo that I used before these products or the Biotin capsules.
- the price of the products is cheap
What I don´t like about them:
- time to time they make my scalp itchy
- lately I have started having problems with dandruff ( I have never ever had problems with that) after using L´Oreal Arginin Resist shampoo :S
Would I buy these again? I would buy the hair mask again, but I really didn´t like the shampoo nor the conditioner.
Eesti keeles ka :)
Siin siis lühike ülevaade L´Oreal Elvital Arginin Resist X3 toodetest. L´Oreal Elvital Arginin Resist X3 tooteid habrastele ja väljalangevatele juustele olen ma nüüdseks kasutanud 3 kuud. Võitsin ma need järjekordselt FB´st.
L´Oreal Elvital Arginin Resist tooted peaksid vähendama juuste väljalangemist ja muutma haprad juuksed tugevamaks.
Minu arvamus nendest toodetest:
Mis mulle nende juures meeldis:
- Kui ma esmakordselt hakkasin kasutama šampooni ja palsamit, siis nende lõhn meenutas mulle teisi L´Oreal Elvital sarja tooteid, mida ma aastaid tagasi kasutasin. Oh mälestused :P
- shampoon vahutab mõnusalt
- nii palsam kui ka juuksemask on mõlemad üsna paksu konsistentsiga ja neid on lihtne juustesse kanda
- palsam jätab mu juuksed pehmeks ja kergesti kammitavaks
- juuksemask jätab mu juuksed mõnusalt niisutatuks ja kergesti kammitavaks
- juuste väljalangemine lõppes peale paarinädalast toodete kasutamist, AGA ma ei saa olla 100% kindel, et see oli tänu neile toodetele, kuna enne neid kasutasin Cutrini Bio+ Energia šampooni ja võtsin ka biotiini kapsleid.
- toodete hind on odav
Mis mulle ei meeldi:
- aegajalt kipub mu peanahk peale peapesu sügelema :S
- Viimasel ajal on hakanud tekkima kõõm peale L´Oreal Arginin Resist šampooni kasutamist(mul ei ole kunagi esinenud kõõmaprobleeme)
Kas ma ostaks neid tooteid uuesti? Juuksemaski ostaksin ka tulevikus, aga shampoonist ja palsamist ma väga vaimustuses ei ole.
These products are promised to reduce hair loss and make weak hair stronger.
| Ingredients of the shampoo |
| Ingredients of the conditioner |
My opinion about these products:
What I like about them
- When I first started using the shampoo and the conditioner then the scent of them reminded me some other L´Oreal Elvital shampoos and conditioners that I used to use years ago. Oh sweet memories :P
- the shampoo lathers well
- the conditioner and the hair mask are quite thick and it is easy to spread them on hair
- conditioner leaves my hair soft and easy to comb
- hair mask leaves my hair moisturised and easy to comb
- hair loss stopped after using these products for couple of weeks, BUT I cannot be sure if the reason for this are these products or the Cutrin Bio+ Energen Shampoo that I used before these products or the Biotin capsules.
- the price of the products is cheap
What I don´t like about them:
- time to time they make my scalp itchy
- lately I have started having problems with dandruff ( I have never ever had problems with that) after using L´Oreal Arginin Resist shampoo :S
Would I buy these again? I would buy the hair mask again, but I really didn´t like the shampoo nor the conditioner.
Eesti keeles ka :)
Siin siis lühike ülevaade L´Oreal Elvital Arginin Resist X3 toodetest. L´Oreal Elvital Arginin Resist X3 tooteid habrastele ja väljalangevatele juustele olen ma nüüdseks kasutanud 3 kuud. Võitsin ma need järjekordselt FB´st.
L´Oreal Elvital Arginin Resist tooted peaksid vähendama juuste väljalangemist ja muutma haprad juuksed tugevamaks.
Minu arvamus nendest toodetest:
Mis mulle nende juures meeldis:
- Kui ma esmakordselt hakkasin kasutama šampooni ja palsamit, siis nende lõhn meenutas mulle teisi L´Oreal Elvital sarja tooteid, mida ma aastaid tagasi kasutasin. Oh mälestused :P
- shampoon vahutab mõnusalt
- nii palsam kui ka juuksemask on mõlemad üsna paksu konsistentsiga ja neid on lihtne juustesse kanda
- palsam jätab mu juuksed pehmeks ja kergesti kammitavaks
- juuksemask jätab mu juuksed mõnusalt niisutatuks ja kergesti kammitavaks
- juuste väljalangemine lõppes peale paarinädalast toodete kasutamist, AGA ma ei saa olla 100% kindel, et see oli tänu neile toodetele, kuna enne neid kasutasin Cutrini Bio+ Energia šampooni ja võtsin ka biotiini kapsleid.
- toodete hind on odav
Mis mulle ei meeldi:
- aegajalt kipub mu peanahk peale peapesu sügelema :S
- Viimasel ajal on hakanud tekkima kõõm peale L´Oreal Arginin Resist šampooni kasutamist(mul ei ole kunagi esinenud kõõmaprobleeme)
Kas ma ostaks neid tooteid uuesti? Juuksemaski ostaksin ka tulevikus, aga shampoonist ja palsamist ma väga vaimustuses ei ole.
Comments
Post a Comment