During my vacation in Spain I also did some shopping :)
So from Morocco I bought this Rose Cream. It smells so good and so far it seems good. It costs 8€.
Oma Hispaania puhkuse jooksul käisin ma veidi ka shoppamas :)
Marokost ostsin ma roosi kreemi. See lõhnab imehästi ja paar päeva olen ma seda ka kasutanud ja seni tundub see väga hea. Selle hind oli 8€.
From Gibraltar from Marks & Spencer I bought these black shoes. I just LOVE these. They cost £25 / €30.
Gibraltarilt Marks&Spencerist ostsin ma need mustad kingad. Ma armastan neid kingi! Hind oli neil 25£ / 30€.
So from Spain I bought....
From Stradivarius I bought this hooded jacket. It costs € 39.95.
Stradivariusest ostsin ma selle kapuutsiga jaki. Hinnaks 39,95€.
From shop near to our hotel I bought this scarf (€2.90)
Meie hotelli lähedal asuvast poest ostsin ma selle salli (hind 2.90)
Hair mask. Actually my mom bought it for me when she visited Granada. :) I have used it once so far and it made my hair soft and shiny :)
Selle juuksemaski ostsin mulle tegelikult mu ema Granadast :) Ma olen seda nüüdseks ühe korra kasutanud ja mask muutis mu juuksed pehmeks ja säravaks :)
So from Morocco I bought this Rose Cream. It smells so good and so far it seems good. It costs 8€.
Oma Hispaania puhkuse jooksul käisin ma veidi ka shoppamas :)
Marokost ostsin ma roosi kreemi. See lõhnab imehästi ja paar päeva olen ma seda ka kasutanud ja seni tundub see väga hea. Selle hind oli 8€.
From Gibraltar from Marks & Spencer I bought these black shoes. I just LOVE these. They cost £25 / €30.
Gibraltarilt Marks&Spencerist ostsin ma need mustad kingad. Ma armastan neid kingi! Hind oli neil 25£ / 30€.
So from Spain I bought....
From Stradivarius I bought this hooded jacket. It costs € 39.95.
Stradivariusest ostsin ma selle kapuutsiga jaki. Hinnaks 39,95€.
From shop near to our hotel I bought this scarf (€2.90)
Meie hotelli lähedal asuvast poest ostsin ma selle salli (hind 2.90)
Hair mask. Actually my mom bought it for me when she visited Granada. :) I have used it once so far and it made my hair soft and shiny :)
Selle juuksemaski ostsin mulle tegelikult mu ema Granadast :) Ma olen seda nüüdseks ühe korra kasutanud ja mask muutis mu juuksed pehmeks ja säravaks :)
that coat has amazing color!
ReplyDeletehttp://cookieswardrobe.blogspot.com/
Sexy heels!
ReplyDeletemulle ka väga meeldib see elektrisinine mantel! peaks ka Stradivariust külastama vahel :P
ReplyDeleteMa ka igakord Tallinnas käies mõtlen, et peaks minema, aga millegi pärast ma sinna kunagi ei jõua :S Nii et seni olengi seda ainult reisil olles külastanud :D
ReplyDeleteGreat purchases! I'm especially loving the blue jacket and the scarf! They are going to look so good together!
ReplyDeleteWe are now following you! YAY! We'd love for you to come and check us out and follow back if you like.
So glad we found you!
Jayme @ Her Late Night Cravings
http://herlatenightcravings.blogspot.com/
I love those shoes and that jacket! You got some great stuff!
ReplyDeletehttp://the-creationofbeauty.blogspot.com