Uskumatu lausa, aga eile olevat kõige soojem olnud Paldiskis - 31kraadi :D Eh kui me rannast eile tagasi siiapoole sõitsime siis mingi aeg tõesti näitas autos termomeeter, et väljas on 31kraadi sooja, aga siis tundus see nii võimatu, et arvasime, et auto on tiba lolliks läinud suurest soojast... ju siis ikka ei olnud....
Et siis Paldiski pole mitte ainult külma pealinn vaid ka vist kuuma pealinn :D
Paldiski is the town where there is always windy and cold. So I was very suprised when I read today from Postimees, that yesterday the warmest place in Estonia was Paldiski. So it seems that thermometer in our car didn´t lie yesterday, though we thought that it had gone crazy tue to the warm weather.
Et siis Paldiski pole mitte ainult külma pealinn vaid ka vist kuuma pealinn :D
Paldiski is the town where there is always windy and cold. So I was very suprised when I read today from Postimees, that yesterday the warmest place in Estonia was Paldiski. So it seems that thermometer in our car didn´t lie yesterday, though we thought that it had gone crazy tue to the warm weather.

Comments
Post a Comment